Küldj egy pár képet a hibás termékről nekünk emailben az info@okoshorgasz.hu címre. Az üzenetbe írd le a rendelésed számát, és a hiba pontos leírását. Mi a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, hogy mielőbb megoldhassuk a problémát.
Ha csak kisebb sérülés vagy horpadás van a dobozon, akkor valószínűleg nem sérült a termék. Ugyanakkor, ha jelentős a sérülés, akkor ne vedd át a futártól. Írjatok egy jegyzőkönyvet a futárral (a futár tudni fogja miről van szó), készíts pár képet és küldd el nekünk emalben az info@okoshorgasz.hu címre.
Amennyiben azt a terméket kaptad amit rendeltél, de szeretnéd kicserélni egy másikra, akkor írj nekünk egy email az info@okoshorgasz.hu email címre, melyben leírod a rendelésszámot és annak a terméknek a pontos megnevezését amire cserélni szeretnéd. A nálad lévő terméket vissza kell, hogy juttasd hozzánk postai úton, vagy személyesen. Ennek költsége és az új termék fuvarköltsége is téged terhel, mivel nem a mi hibánkból kell a terméket cserélni.
Amennyiben nem azt a terméket kaptad, amit megrendeltél, mielőbb jelezd nekünk. Küldj egy emailt az info@okoshorgasz.hu címre néhány fotóval és a rendelésszámmal. Mi pedig küldeni fogunk egy futárt aki visszaveszi a rossz csomagot és kiszállítja az általad eredetileg megrendelt terméket.
Webáruházunkban utánvéttel és bankkártyával is lehetséges a vásárlás.
Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is tudsz fizetni.
A házhozszállítás költsége 1890 ft, azonban 20 000 forintot meghaladó rendelés esetén a szállítási költséget elengedjük.
Csomagjainkat az MPL Postacsomag futárjai viszik neked házhoz.
Készleten lévő termékeink esetében a munkanapokon délig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, így az akár 1-2 munkanapon belül kézbesíti neked.
A futár reggel 8 és délután 5 között kézbesíti a csomagokat.
A futár ebben az esetben keresni fog telefonon az általad rendeléskor megadott telefonszámon. Fontos, hogy felvedd a telefont, vagy hívd vissza, hogy meg tudjátok beszélni mikor próbálkozzon újra a kézbesítéssel.
Amíg nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagod, szabadon módosíthatod, vagy lemondhatod a rendelésed. Ehhez keress minket telefonon, vagy a info@okoshorgasz.hu email címen.
Semmi probléma. Keress minket az átvételtől számított 14 napon belül emailben az info@okoshorgasz.hu címen. Írd meg nekünk a problémád, a rendelésed számát és a bankszámlaszámod. Ezután vissza kell majd küldened nekünk a terméket postai úton vagy személyesen. Amint meggyőződtünk róla, hogy a terméket nem használtad visszautaljuk a termék árát az általad megadott bankszámlaszámra.